Streda, 13. november, 2019 | Meniny má Stanislav

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Developér kúpil v Dúbravke pozemok bez prístupovej komunikácie a doplatiť na to majú ľudia (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

drzim vam palce aby ste vyhrali nad konzumom. zial bohu, cela BA je strasne dobrym prikladom nenasitnosti, architektonickeho chaosu, a neohladoplnusti ludi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ďakujem/e

.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Máte odkaz na územnoplánovaciu dokumentáciu k danému projektu?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

popýtam sa po ňom, ale

zatiaľ som do článku práve vložil aspoň architektonický plán. Je na ňom pekne vidieť aj to navrhované predĺženie cesty.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Držím palce a dajte si pozor na zvrhlosť menom -Verejná vyhláška
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

A čo ta poslať rôzne

kontroly na developera, poprípade trestné oznámenie, nakoľko je evidentné, že kdesi je diera.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

kontroly a trestné oznámenia

si myslím developéra nevyvedú z miery ak už zašiel tak ďaleko a je si takmer istý, že mestskí poslanci mu vyhovejú. Inak by sa do tohto podniku nepúšťal.

Ale v každom prípade, územno plánovací proces stojí na zlých základoch s dierami.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ale olovko do hlavy, na vyváženie rovnováhy ,by ho zmiery vyviesť mohli.Čas začať sa takto brániť.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

RE: "Pán investor, buď ste kúpili mačku vo vreci (keďže na pozemkoch na ktorých chcete stavať je veľký problém s prístupovou komunikáciou, navyše na mestských pozemkoch), alebo máte dosť veľkú istotu, že mestskí poslanci Vám pomôžu preskočiť poslednú prekážku. Z Vašich rečí na stretnutí s občanmi vyplynulo, že o tom nepochybujete, že tie domy tam stavať budete."

- Pán poslanec, divíš sa investorovej istote, máš pocit, že doteraz to tu celé fungovalo inak ? Každopádne Ti držím palce.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nedivím sa tomu, ale

rád by som nakoniec videl aby sa divil tento trúfalý investor.

A ďakujem Peter!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Čo na to Ivo Nesrovnal?

Pán primátor, pamätám si jeden z vašich predvolebných sloganov: Najprv infraštruktúra, potom investícia". Na tomto konkrétnom príklade môžete dokázať, či to bol naozaj slogan, alebo len taký "milanovský" BONMOT. Pozorne sledujeme postup hlavného mesta. Viem si predstaviť, aký boj musí zvádzať zásadový idealista v magistrátnom birokratickom lepkavom bahne. V tomto zápase vám držíme palce, ale očakávame aj výsledky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

bude mať možnosť aj na tom

prípade ukázať ako to myslel.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

"...ul. Martina Granca odkiaľ by mohol byť prístup na stavenisko oveľa jednoduchší."

Minimálne 4x spomenutý argument. Prístup by bol možno jednoduchší, ale veď aj tam žijú ľudia (Villa Rustica, Tarjanne) nielen na Homolovej. Mimochodom tí ľudia dali za tie byty nemalé sumy (niektorí celoživotné úspory, niektorí sa zadĺžili na celý život). Tí čo kúpili byty medzi prvými žijú na stavenisku už niekoľko rokov. Teraz keď by mohli mať na chvíľu pokoj, tak by ste im pod oknami nechali behať Tatrovky (lebo je to predsa jednoduchšie). BTW ten pokoj tam nebude ani v pripade, že sa tam miesto bytoviek vybuduje park. Na jar sa začína výstavba projektu Záhradné vily.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

najmenej 4 krát spomenutý...

trochu preháňate, trochu manipulujete, resp. podsúvate mi akoby som investora tlačil do ulice Martina Granca.
Pričom to tak vôbec nie je. Citujem v akých súvislostiach sa táto ulica v článku spomína:

- ...investor inú možnosť, ako sa dostať na plánované stavenisko nemá, resp. vlastník vedľajšej komunikácie (ul. Martina Granca), odkiaľ by bol na stavenisko o dosť menej problémový prístup, mu túto možnosť (zadarmo) nedá.

- ďalšia z možností je že investor predá pozemok, na ktorom chce stavať, buď miestnej alebo mestskej samospráve. Tá na ňom a na priľahlých lúčkach nechá vybudovať park v prípade, že sa ani samospráva nedohodne s vlastníkom vedľajšej komunikácie - na ul. Martina Granca (cez ktorú by bol prístup na stavenisko oveľa menej problémový)

- 3. možnosť: Investor sa dohodne s vlastníkom komunikácie na ul. Martina Granca, keďže z tejto ulice by bola prístupová cesta na stavenisko oveľa menej problematická, Ak sa s ním nedohodne môže mu pozemok, na ktorom chce stavať obytné domy, ponúknuť na predaj.

3 krát spomenuté, nie minimálne 4 krát. (raz v úvode a 2 krát v tých 4 možnostiach).

Ten čo lokalitu nepozná, tak má v tých uliciach chaos, len preto som po každom spomenul aké postavenie vo veci má ul. M. Granca.

Zároveň ale spomínam, že zadarmo voči dotknutým by to zďaleka nemalo byť, či už na ul. Homolovej alebo na ul. Granca. Zvlášť na Homolovej.

To že z ul. M. Granca by bol ten prístup oveľa menej problematický je fakt. Ten sa nemôže opomenúť. na Homolovej majú podľa výpovedí ľudí čo tam bývajú už teraz problémy so statikou.

Problémy z hluku sú oproti tomu takmer nič.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

3x v clanku + 1 x pod fotkou = 4 x.

takze sa ospravedlnujem nie minimalne 4x, ale presne 4x. ale to asi nebolo to najdolezitejsie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

tak ako Vy, rovnako aj ja

som zle počítal.
V každom prípade, už som to upravil tak, aby že je to tam spomenuté len 2 krát aby to nevyzeralo, že sa snažím aby komunikácia viedla cez ul. M. Granca. Aspoň 2 krát preto lebo tí čo nie sú miestne znalí majú problém sa v tom zorientovať.

P.S.: Ak by investor nebol ignorant dnes tu nemusel byť tento problém. Kúpil stavebný pozemok bez vyriešenia prístupovej komunikácie. A kupoval to ak sa nemýlim ešte pred tým než ul. M. Granca vôbec vznikla.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ak dovolite este jedna poznamka.

Niekolkokrat:) spominate, ze by bol pristup po ul. M. Granca MENEJ problematicky. Toto je asi tazko kvantifikovat. Ja osobne by som si to netrufol. Ak maju ludia na Homolovej problemy so statikou, tak zo zakona by v takom objekte uz nemali byvat. A ste presvedceny, ze problemy zo statikou nebudu mat po prechode tazkych mechanizmov aj baraky na M. Granca. Pevne dufam, ze neuvazujete v rovine: Ak zdochla koza mne, tak nech aj ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

to nie môj oridinálny pohľad

že ten prístup od M. Granca by bol menej problematický (aj keď sa tiež k nemu prikláňam). Myslím že bol spomenuté aj na stretnutí občanov s investorom a investor to nespochybňoval.
Nie všetky problémy so statikou vyžadujú "evakuáciu". Ale keď sú tam určité problémy už teraz, môže sa statika zhoršiť.
Nie som presvedčený že problemy zo statikou nebudu mat po prechode tazkych mechanizmov aj baraky na M. Granca. Ale pravdepodobnosť poškodenia je väčšia na ul. Homolovej.
Navyše pri tom padne aj pekný kus zelene;, ak sa tá varianta zrealizuje.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Prejazd Homolovou je problematicky kvoli prakujucim autam miestnych obyvatelov, komunikacia samotna je v poriadku - Cize ked sa vyjadrujeme k dopravnemu rieseniu tak nejakych 50 bytov je kvapka v mori, ak prejazdnost obyvatelov naozaj trapi nech si poziadaju dopravakov o osadenie zakazu statia na tuto ulicu.

Nechapem preco by mal developer kupovat parkoviska a prijazdove komunikacie ked ich nasledne i tak odovzda mestu, nasledne ich mesto moze spravovat, a pridelovat nie len obyvatelom novej vystavby - kedze nebudu vlastnikom developera predat ich nemoze.

Nechapem preco by mal niekto davat niekomu zaruky ze sa mu jeho rozpadajuci dom nerozpadne ? Alebo ake kompenzacie komu, za co ? Cista spekulacia.

Ak pozemky pristupovej cesty patria obyvatelom Homolovej tak neviem o com je tento clanok ?

A potom je tu to tradicne slovenske, byvam niekde a tym padom si myslim,ze ten kto pride PO MNE uz nema ziadne prava si nieco postavit, pricom ja si myslim ze mam akesi pravo ako jediny dozivotne uzivat prilahle pozemky a cesty.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

prejazd Homolovou

je problematicky aj, alebo hlavne kvôli tomu, že by mohol narušiť statiku (ako som uvádzal vyššie aj v článku).

Developér tie pozemky pokiaľ viem nechce kúpiť ale prenajať aby na nich mohol postaviť prístupovú cestu a parkovisko. To že za koľko, či to bude bagateľ alebo nie to je v tejto chvíli nepodstatné. Trápi nás iná vec.

Nechapete preco by mal niekto davat niekomu zaruky ze sa mu jeho rozpadajuci dom nerozpadne...
A článok ste prečítal?
Okrem toho, ja som nikoho nevyzýval aby niekomu dával záruky. Dal som to len ako jednu z alternatív v prípade realizácie istej alternatívy.

Zrejme ste článok čítal len povrchne. Lebo pozemky plánovanej prístupovej cesty nepatria obyvateľom Homolovej.

Ten posledný odsek myslíte vážne??? Ak chcete diskutovať odporúčam prečítajte si najprv článok.
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME