Kúpa knihy Chrám Matky Božej v Paríži podporí zbierku na obnovu po požiari

poslal(a): zeten , do rubriky kultúra, odvtedy uplynulo: 6 dní  

kniznenovinky.sk Victor Hugo vo svojom slávnom diele Chrám Matky Božej v Paríži ukázal výnimočnú silu v marketingu v čase, keď typický marketing neexistoval. Jeho zámer zasadiť príbeh na toto miesto zámerne, aby upriamil pozornosť na chátrajúcu a pritom výnimočnú budovu, vyšiel. Teraz kniha pomáha opäť.

diskusia     

zetenliliputinko

Počet hlasov od neregistrovaných užívateľov: 3

Najlepšie novinky z rubriky kultúra

Společenské vrstvy v antickém Římě

poslal(a): SGS, do rubriky kultúra, odvtedy uplynulo: 1 deň 15 hod.  

Folklórny súbor Šarišan otvoril vynovené priestory kvapkou krvi

poslal(a): michalfrank, do rubriky kultúra, odvtedy uplynulo: 1 deň 9 hod.  

Radoslav Jussy Priputen: Gloom je stále živý

poslal(a): michalfrank, do rubriky kultúra, odvtedy uplynulo: 1 deň 9 hod.  

 

Váš účet