Keď z Gorily mal i Korda opicu. Slávou opitý

poslal(a): MartinFotoPotocny , do rubriky politika, odvtedy uplynulo: 23 dní  

martinpotocny.blog.sme.sk Na tlačovke 16.10. sa pred Fica s krátkym citátom mlčky postavil Igor Matovič. Že prečo? "Môj cieľ bol jediný - upriamiť pozornosť Slovenska na dnes najdôležitejšiu vetu z nahrávky Gorila, ktorú z prepisu pred 8 rokmi niekto vyhodil." Bývalý agent SIS Peter Holúbek, ktorý odpočúvanie bytu na Vazovovej inicioval, priznáva, že on by aj vedel, kto túto vetu z oficiálneho spisu vymazal, ale viac nepovie, lebo je viazaný mlčanlivosťou... Matovič v rámci svojho návratu k narušenej tlačovke pokračuje: "... Išlo mi o to, aby teraz už nikto neriešil, či Fico v byte na Vazovovej pil kolu, ale že Fico použil na financovanie Smeru 250 miliónov korún, ktoré nepriznal do účtovníctva. Za to je 20 rokov basy a premlčané to bude v roku 2022. A myslím, že toto sa mi aj podarilo." Nuž podarilo sa to bez debaty vrámci digitálnej bubliny tých, ktorí sledujú politické dianie primárne cez internetové spravodajské portály, cez stránku Zomri príp. cez statusy na FB. Aby sme ale boli v hodnotení poctiví, musíme sa pozrieť aj na druhú, väčšiu časť Slovenska, ktorá sleduje politiku iba cez analógové médiá. Ráno si prečítajú noviny, večer zapnú telku. Počas dňa predsa niet času priebežne sledovať ono pánske huncútstvo online. Príkladom poctivo až geniálne spracovanej témy Gorila boli TV Noviny Markíza. K nim sa v ten večer 16.10. pridali svojou objektívnosťou aj Noviny TV JOJ a Správy RTVS o 19:00. Že práve spracovaniu témy v Správach RTVS dopomohla k vyváženosti aj partizánska akcia Matoviča, nasvedčuje večerný Rádiožurnál sesterského Rádia Slovensko. Rádiožurnál svoje monopolné postavenie na trhu rádií totiž tvrdo zneužil. Na konci 8 minút dlhej reportáže redaktor iba sucho konštatoval: "Politici sa ku kauze Gorila vyjadrovali v priebehu celého dňa, tlačovka striedala tlačovku. Tú ktorú si zvolal predseda Smeru Robert Fico však narušil Igor Matovič... Novinári tak nemohli Róbertovi Ficovi položiť žiadne otázky." Poslucháči sa o čiernom financovaní Smeru, resp. dôvode narušenia tlačovky nedozvedeli vôbec nič. A čo sa 17.10. ráno dozvedeli "analógoví" čitatelia dennej tlače? Ďaleko najčítanejší denník Nový Čas ponúkol poctivý... (pre pokrač.článku klik na nadpis)

diskusia (2)     

 

Váš účet